Waar kunnen we je mee helpen?
Weet je nog niet precies welke kantooroplossing bij jou past of hoeveel m2 je nodig hebt? Onze ervaren adviseurs helpen je graag met een vrijblijvend advies op maat.
Frequently asked questions
Stel ons gerust je vraag maar misschien kun je het antwoord hier al vinden.
Onze contracten zijn transparant en flexibel. Bij Co-Office huur je voor een afgesproken periode met een duidelijke opzegtermijn en/of verlenging voor een vaste prijs per maand.
De all-in prijs is inclusief servicekosten, snel glasvezel-internet, schoonmaak van de algemene ruimten, gebruik van vergaderruimtes (afhankelijk van je pakket), en koffie en thee. Je huurt dus een compleet uitgeruste werkplek of kantoorruimte zonder verborgen kosten.
Ja, als je een vaste werkplek of kantoorruimte huurt, heb je 24/7 toegang via een persoonlijke toegangspas of sleutelsysteem. Kies je voor een lounge werkplek, dan heb je toegang tijdens kantooruren (maandag t/m vrijdag, 07:00–19:00 uur).
Flexwerkplekken en vaste werkplekken zijn standaard voorzien van een bureau en bureaustoel. Kantoorruimtes zijn optioneel gemeubileerd beschikbaar. Je kunt dus kiezen voor een volledig ingericht kantoor of je eigen meubels meenemen.
Voorzieningen
Voor gedeeld gebruik bevinden zich op de begane grond een bemande receptie, bedrijfsrestaurant en douchefaciliteiten. Op iedere verdieping zijn meerdere vergader-faciliteiten, een office lounge met werk-, overleg- en ontmoetingsplekken, evenals keukenvoorzieningen met onder andere koelruimte, magnetron, oven, bar met kwaliteitskoffie en een Quooker voor warm, gekoeld, gefilterd en bruisend water.
Kantoorruimte
De kantoorunits zijn voorzien van slimme sloten, goede geluidsisolatie, ledverlichting, datapoorten en een Vlan, om zowel bekabeld als via WIFI veilig gebruik te kunnen maken van snel, stabiel, glasvezelinternet. Het gebouw is voorzien van topkoeling welke per kantoorunit enkele graden aangepast kan worden. In alle kantoren kunnen de ramen open.
Tarieven
De maandelijkse vergoeding voor de dienstverlening inclusief servicekosten, gebruik van gemeenschappelijke- en vergaderruimtes, schoonmaak en alle voornoemde inbegrepen voorzieningen (fair-use) bedraagt € 50,- per m2 per maand op basis van netto m2 kantoorruimte. Tegen een meerprijs van €125,- per maand per plek zijn parkeerplaatsen beschikbaar en kantoormeubilair kunt u optioneel huren vanaf €49,- per werkplek per maand.
Toegang
Het kantoorgebouw is voor huurders 24/7 toegankelijk met een persoonlijke toegangspas. Het gebouw en de receptie zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 07:30 tot 17:30 uur. Bezoekers kunt u aanmelden bij de receptie. Voor bezoekers zijn ook enkele bezoekersparkeerplaatsen beschikbaar die u kunt reserveren.
Voorwaarden
Contractperiode bij aanvang minimaal 12 maanden met aansluitend automatische verlenging voor onbepaalde tijd en een opzegtermijn van 3 maanden. De waarborgsom bedraagt twee keer de maandelijkse vergoeding voor de kantoorruimte en eventuele aanvullende diensten incl. de daarover verschuldigde btw.



